Το MySpace παρουσιάζει το νέο του λογότυπο και η Gap στρέφεται στο Facebook για τον επανασχεδιασμό του δικού της.

Τα λογότυπα είχαν την τιμητική τους αυτή την εβδομάδα, με το MySpace να παρουσιάζει σε ειδική τελετή μια σχετικά τολμηρή ιδέα, όπου το λογότυπο «γεμίζει» κάθε φορά με περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από τους ίδιους τους χρήστες. Η εταιρεία Gap από την άλλη, μετά την …γενική κατακραυγή με την οποία υποδέχτηκε ολόκληρο το διαδίκτυο το νέο  της λογότυπο, ζητά από τους ακολούθους της στο Facebook να βοηθήσουν στον επανασχεδιασμό του.
Το νέο λογότυπο του MySpace
Πριν από δύο μέρες το MySpace παρουσίασε το νέο του λογότυπο, το οποίο αποτελείται άπλώς από τη λέξη “my” και το σύμβολο του κενού (space). Η λογική πίσω από την όλη ιδέα θέλει το κενό αυτό να συμπληρώνεται από περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από τον ίδιο τον χρήστη όταν ο κέρσορας μεταφέρεται επάνω του.


Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τη σχετική παρουσίαση και να πάρετε μια μικρή ιδέα για το πώς περίπου θα είναι:


Πηγή : Free Weird

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου